sábado, diciembre 03, 2005

Conversación entre EL NIÑO y New wave

New wave avanza hasta la barra en dos pasos. Su piel esta crispada por la furia.

New wave: ¿Es que no has oído, niño? Te he preguntado si mirabas a mi chica.
Niño: No la miraba entera, sino ciertas partes que llamaron mi atención.
New wave: Oye, ¿De que hablas? ¿Quieres llevar esto afuera?
Niño: No, es demasiado pesado, que lo lleve la servidumbre.
New wave: Moleré tus huesos, maldito perro.
Niño: Antes, una palabra de nuestro sponsor.

(EntraSponsor”)
Sponsor: ¡ ¡ ¡ ¡ ¡Hola!!!!!!!

Sponsor hace mutis por el foro

Niño: (ya elevándose un poco del piso, seguramente yéndose al infierno) No es que no conozca las normas, lo mío es anterior. Yo quiero matar y morir.

18 comentarios:

tazelaar dijo...

el niño es como yo, una maleducado en el sentido cognitivo

der zorn gottes dijo...

a mi me parece fascinante hasta que entra el sponsor ("antes, una palabra de nuestro sponsor" es algo inspirador)

sinonimo dijo...

yo quiero matar y morir

Mateo dijo...

Ese es mi mono. Siempre al borde de la moraleja. Acá y en el anterior me posteas como un hermano.

slaves&bulldozers dijo...

yo quiero escuchar lo que iba a decir el sponsor!

tazelaar dijo...

che! mat? quiero saber si sos vos el que borra algunos comments, si es asi, propongo un nuevo juego tenes que dejar un comment que mat quiera censurar

Gini dijo...

que paso, matu? estas en un pequeño impass?

Mateo dijo...

TEngo que ver como 7 mil peliculas en 4 dias. Ah, y a mi computadora le agarraron todo tipo de viruses que prometen tenerla fuera de actividad por un buen tiempo. Me encanta tu latita.

Tazelaar: Yo no censuro, salame.

papaf dijo...

lo de Taaselar salame estuvo bueno... picado fino, supongo.
La lata de Gini(qué saudades!)... en Punta Chica cuando hacíamos entrenamiento en la primaria, Gini era la única bebida que se vendía.
Mat laburá! dormí menos pero no nos dejes con este sponsor que sólo dice hola varados en el mar del tiempo.

scott edwards dijo...

NOW, check this out for FREE...

There is a new, fully automated traffic-generation system that can send 1000's of targeted prospects to your website, for FREE! It only takes 5 minutes to set up to set your FREE account!

To find out more visit: Home business site. It successfully exposes FREE information covering Traffic and Home business related stuff.

scott edwards dijo...

Congradulations on your blog! NOW, check this out, You can join a program that starts at only $7 then the costs go down. Down, Down, Down. It only takes 5 minutes to set up your international account!

To find out more visit: turbo-charged site. It successfully exposes FREE information and covers turbo-charged related stuff.

Scott Edwards dijo...

NOW, check this out for FREE...

There is a new, fully automated traffic-generation system that can send 1000's of targeted prospects to your website, for FREE! It only takes 5 minutes to set up to set your FREE account!

To find out more visit: global online systems site. It successfully exposes FREE information covering Traffic and global online systems related stuff.

Scott A. Edwards dijo...

Wow what a cool blog you have here! I am impressed. You really put a lot of time and effort into this. I wish I had your creative writing skills, progressive talent and self- discipline to produce a blog like you did. Your blog really does deserve an honest compliment. If you have some time, stop by my site. It deals with stuff like, click here: big profits and then feel free to e-mail me with your words of wisdom.

P.S. I'll sure put the word out about your site and I would appreciate any business you may send my. way... Later, Scott.

Scott A. Edwards dijo...

Hello I am the traffic man, zip, zip, zip. make a new resolution to get a flood of traffic to your website this year. Let me show you how to get FREE traffic to your site. Yes I said FREE, FREE, FREE!!! Don't delay.

To find out more, visit my earn residual income site. It successfully covers FREE information exposing FREE traffic and earn residual income related stuff. Don't forget - FREE, FREE, FREE. You have nothing to lose!

Scott A. Edwards dijo...

Hi my friends! I'm writing to you because I just came across a business that I think has great potential. It lets you save money on almost everything. Make money from almost everything, Including home loans- plus... help lower your taxes--best of all--it requires absolutely no investment. I thought you might be interested and like to check it out...

Here I have a idea for home-based businesses site/blog. It successfully covers idea for home-based businesses related stuff and almost everything else!

Come and check it out if you get time, Scott.

Anónimo dijo...

http://13dfgsdfg57.com/

Anónimo dijo...

Hi, guantanamera121212

Anónimo dijo...

не факт